Každý evropan ví, že Evropa je atraktivní pro investice ze zahraničí. Ale co jsme víme o zvláštnostech investory, nebo co jsme víme o složitostech rozjezdu byznysu pro cizince? Teď to zjistíme.
Když zahraniční investor chce zahajit na Evropsky trh svou produkce tak hned potřebuje na nějakou společnost aby mu pomohla rozjet byznys. Nejčastěji cizinci mají dobrou produkce kterou chtějí prodávat u nás, ale nejsou vědomi o naší mentalitě, lokalitě, logistice, místnostech kam mohou zavést své zboží aj.
Bez ohledu na to, že čtou dost hodně literatury a článků o Evropě, stále dělají chyby, když začínají zahajet svůj byznys bez konzultanta v zemi kde chtějí zahájit svůj podnik.
Odtud vyplývá, že cizinci neví legislativu a zákony Evropy. Hodně z nich nezná, že v Evropě jsou speciální komise nebo Country Commercial Guide který pomáhá vysvětlit optimální varianty investičních projektů a také vysvětluji informace o zemi.
Opravdu počet obyvatelstva všech členů Evropské Unii sklada 500 mln. obyvatelé. Podle názorů investorů to je velky trh pro realizace jejich produkce. Jestli-že se podivat na jednou Velkou Británie, tak ten trh se skládá z 60 ml. obyvatelé. Na příkladě Americké společnosti Ring Central poskytující telefonické služby přes celou zemi a mají úspěšní konkurenční schopnosti nejen ve Velké Británie, ale i perspektivu vstupu do kontinentálních Evropských trzích. To znamená nejen výzva pro existující společnosti a jejich služeb, ale možnosti pro rozvinutí cele EU.
Na tom jedinečném příkladu musíme být jistý, že zahájení nových zboží a služeb jsou strojem možností pro rozvoj a nová pracovní místa.
Evropská Unie se skládá z 27 zemí, obvykle Američané chtějí zahájit svůj podnik s ohledem na počet obyvatelstva přesně zemi, nejčastějí vybírají Velkou Británie (také kvůli absence potřeby překládat dokumentace), Francie a Německo. V ostatních zemích nejčastěji budou potřebovat na dodatečné služby přeložení dokladů, ale v Německu a Francie to je také zapotřebi dělat. Zahraniční investory se také dávají pozornost na rozdíly daně v různých zemích, co slouží jako seriózní faktor přitáhnutí investic.
Nejčastější zahraniční investory si zapomínají na odlišnosti nejen v mentalitě, ale v etice také a způsobů konvenci. Obyčejně investoři přitahuji svých odborníků do zahraničí, ale často se stává situace, že odlišná mentalita tvoří diskomfort mezi klienty a zaměstnanci (to ovšem závisí na typ podniku).
Jak vidíme, investory se setkávájí s různymi složitostmi. Jak se myslíte, musíme jim pomáhat překonat je?
Informace připravil finanční supermarket Finrada.cz
Čtěte také
Jak dosáhnout úspěchu v životě ve středním věku?
Potřebujete více finančních porady? Nechte si posílat novinky ze světa finance na svůj e-mail.
Kliknutim tlačitka „Přihlásit se“ jste se souhlasíte s chraněním a využiváním uvedených udaje.