Role letáků na Češí

Role letáků na Češí

04.07.2018

Lepší nabídky

První půjčka:
500 Kč - 9 000 Kč
termíny: 7-45 dní
úroková sazba: 0%-1.06%
První půjčka:
500 Kč - 8 000 Kč
termíny: 7-30 dní
úroková sazba: 0%
První půjčka:
1 000 Kč - 8 000 Kč
termíny: 7 dni - 3 m.
úroková sazba: 0%-0.27%

Kupovat si něco je dobrá věc, ale zamýšleli na tom odkud máte přesné přání v nakupování? Častečnou odpovědi na tu otázku jsou letáky. Přece letáky odehrávají důležitou roli v propagaci nějaké produkce. Primárním cílem letáků je přimět zákazníky k nákupu. Více než polovina respondentů přitom potvrdila, že alespoň několik produktů z letákové akce mají v košíku při každém nákupu.

To znamená, že Češí jsou poddtajní, ale je to nebezpečně či ne? Odpověď nemůže být jednoduchou.

Češi jsou lidé s velkými přání a s velkými očekávání, proto mohou hromadně odehrávat hodně faktorů na procesy vytevoření letáky ze strany psychologickou a ze strany spotřebitelskou.

„Letáky jsou obecně považovány za nástroj k prezentaci akčních nabídek, ale to je jen jedna z jejich funkcí. Odpovědi nám ukázaly, že pro mnoho lidí jsou letáky také poměrně inspirativním čtením, a pro obchodníky jde tedy o skvělý nástroj pro budování značky a vztahu se zákazníkem. Řada lidí totiž čte letáky, i když právě neplánuje nákup.“ řekl ředitel České distribuční Petr Sikora.

Podle průzkumu, téměř polovinu dotázaných zaujme na prvním místě nabídka konkrétních produktů a slev, třetinu pak zaujme především vzhled, grafický styl, případně materiál letáku. Slevy v letáku mají ostatně také největší šanci přimět lidi k nákupu. Motivátorem k nákupu bývá často také samotné zobrazení produktu, který potřebují nebo ho mají rádi nebo nabídka nových, zajímavých či exkluzivních výrobků.

Jak jsme zjistili, většina lidé rádi slevam. To je všechno znamená, že Češi mají náchylnosti k tržimu fundamentalismusu, co je nebezpečni pro celou spotřebitelsku kulturu. Slevy nejsou kouzlem, ale stimulují prodej zboží jaké nepotřebujeme. Z jedné strany, je to dobře pro prodejce, neboť se zbavují od starých zboží, ale ze strany druhé, to stimuluje utracení peněz, nebo půjčování u nebankovních organizace na nějakou techniku nebo stroje.

To ovšem učí Čechy jak utracovat peníze, ale spořit ne. V “glokalním” úrovni to znamená nárůst lidé z dluhy před banky a mikrofinančními organizacemi, což přivede k totálnímu zadlužení obyvatelstva, tedy je státní výhoda při regulaci cen na potraviny. To nemusí vypadat jako “spiknutí” proti lidi, to je pouze příčinný vztah kola vzájemného vztahu. Pro stát je výhodné, aby obyvatelstvo mělo před ním dluhy, a to je lepší čím naopak.

Potvrzením těch slov slouží roli letáky pro seniory, ti požadují v drtivé většině slevy na základní potraviny, pokud možno v jednoduchém a přehledném letáku, který nabízí méně produktů na stránku a dobře čitelné texty. Většinu seniorů také nezajímají novinky a nepotřebují ani širokou nabídku produktů.

Firmy které jsou zaměřené na propagaci různého druhu reklamy, stále posilují své znalosti přes průzkum a otázky lidem. Například, lidé s rodinou jsou s nejvyšší pravděpodobností k vnímavější emocionálním podnětům, neboť téměř tři čtvrtiny dotázaných, kteří uvedli že je pro ně design důležitý, zároveň zmínili, že nejčastěji nakupují pro rodinu.

Zajímavé je,když se na kvalitu podíváme perspektivou toho, kdo nakupuje pro rodinu a kdo pro sebe. Jen necelých 40 % lidí, kteří nakupují pro sebe, by v letácích ocenilo více kvalitních produktů. Zato z lidí, kteří nakupují pro rodinu, by rozšířenou nabídku kvalitnějších produktů ocenilo 82 %. Ukazuje se tak, že starost o naše blízké se projevuje i při nakupování,“ uzavírá Česká distribuční.

Tímto způsobem, letáky ovlivňují náš život a stimulace k utracení peněz.

Informace připravil finanční supermarket Finrada.cz.

Čtěte také

MONETA Money Bank

Porovnejte si půjčky! Zde je nejlepší

Lepší nabídky

První půjčka:
500 Kč - 9 000 Kč
termíny: 7-45 dní
úroková sazba: 0%-1.06%
První půjčka:
500 Kč - 8 000 Kč
termíny: 7-30 dní
úroková sazba: 0%
První půjčka:
1 000 Kč - 8 000 Kč
termíny: 7 dni - 3 m.
úroková sazba: 0%-0.27%
Náš web používá soubory cookie, které sbírají data o návštěvách webu. Tato data nám pomáhají zlepšit bezpečnost, dostupnost a pohodlí při používání webové stránky. Prosím, obeznamte se s základními ustanovení o cookies a souhlaste s jejich použitím. Můžete blokovat a odmítat soubory cookies, které nainstalovaní na vašem počítači, pomocí nastavení parametrů prohlížeče.
Souhlasím