V přesné období vždy provádí volby ale ekonomika nášeho státu nespí a intenzivně funguje. Náši lidí nesilně libí volební období což je spojene s televizními programy kde hodně tématy politiky a také venku hodně vidíme plakátů kteří přivolává nás zvolit určitého kandidata.. Také vysoký úroveň absentismusu nedává spokojenosti pro naše zemi a politické technologií se stále posílují své role v cestě manipulace.
Ekonomika odehrává velkou role v období voleb, především před začatkem volební kampaní kandidaty a jejích specilisty provádí monitoring finančních možnosti lidí jejích zajmý a směry činnosti. Hodne soukromých firem provádí výzkum a dodáváji své závěry. Volby vždy odehrává doplněním k statistice Českého Statistického Úřadu v oblasti statistického prohřešku a davá poslední možnosti přesnějí a objektivnější chapat určitou situace v celé zemi.
Potom jde akumulace lidských zdrojů jak se nazývá „živa sila“ ktera přitahuje pozornosti lídi na přesne akce. Ale čím silněji „agresivnější“ jde volební kampaň, tím víc lidi chtějí se obratit do jiných udalosti v okoli. Především se posíluje rodinny spojení. V toto období hodně lidí cestují ale tí kdo je spojeny s byznysem tiskáren pobývá ve svéch místnostech a prácuji. V období voleb obyčejně se snižuji ceny na někteří zboži a naopak se zvýšuji na služby tiskoven.
Plnou vzájemnou závislost ma vliv předvolební prográmu kandidatů, neboť tam jsou rozepsáné principy postavení ekonomického systému a jeho rozvojí.
Jak povídá Vladimír Dlouhý (prezident Hospodářské komory ČR) „Každá obměna politické reprezentace vyvolá otázky o dalším ekonomickém směřování státu. Tyto volby přinesly poměrně velké změny, o vládě ale zatím zdaleka rozhodnuto není. Může být jiná než předcházející, ale může být zároveň složena ze stejných stran. S vyjednáváním o případných koalicích je samozřejmě spojena politická nejistota. Firmy a podnikatelé několik týdnů nebudou vědět, jaká vláda bude nakonec ustavena a jaké priority si v rámci programového prohlášení stanoví.
Co se týká scénářů možného vývoje: uspěly i strany s protievropským programem. Uvědomme si, že jsme proexportně orientovanou ekonomikou, podíl Evropské unie na našem vývozu je přes 80 procent. Vzájemná provázanost s Unií je ale mnohem hlubší, od významného podílu zahraničních investic až po například společnou obchodní politiku vůči třetím zemím. Bez ohledu na někdy až zásadní výhrady žádná skutečně rozumná vláda nesmí o odchodu z Unie ani uvažovat.“
Článek připravil nejrýchlejší a jednodušší finanční supermarket Finrada.cz.
Čtěte také
Potřebujete více finančních porady? Nechte si posílat novinky ze světa finance na svůj e-mail.
Kliknutim tlačitka „Přihlásit se“ jste se souhlasíte s chraněním a využiváním uvedených udaje.